Translate

четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 9-11
Я можу допомогти своїм учням стати спрямоспрямованими в навчанні, тому що я намагаюся скласти всі умови, а саме використовую навчання, яке будується саме навколо потреб учня, використовуючи диференціацію з урохавнням їхнів інтересів та навиків, різних способів сприйняття інформації. Також я намагаюся розвивати множинний інтелект. Я фасилітатор, бо розробляю спеціальні матеріали, які будут направляти учнів у дослідженні, та приділяю велику увагу розробці ключових питань.
Я можу сформувати в учнів навички мислення віищих рівнів під час проекту, бо я проводжу аналіз, синтез, допомагаю учням у пошуку відповіді на питання, включаю
індивідуальні бесіди, а також, групову і самостійну роботу.
Моє навчання стане упригоді для подальшої роботи та вивченні проектної діяльності, підвищенні професіоналізмі та компетентності. Я зможу поділитися цими знаннями з колегами. Отримані знання стануть мені у пригоді.
Наш тренер є не теоретиком, а практиком, що сприяю засвоєнню матеріалу, та робить наш тренінг не лише інформативним, а й цікавим.
І тепер я можу відповісти на головне питання, що ефективне використання ІКТ для підтримки та оцінювання процесц навчання ічнів стає провідним моментом у сучасній освіті.

Рефлексія Модуль 4, 8
Я обміркувала і включила до свого плану оцінювання для того, щоб

  • залучати учнів до розуміння очікувань від учнівського проекту
  • оцінювати продукти діяльності учнів, до виконання яких будуть залучені мої учні
  • перевіряти і виставляти оцінки учням за розуміння основних положень теми упродовж їх навчання
  • оцінювати мислення вищих рівнів та навичок 21 століття у цій навчальній темі

среда, 27 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 5, 6
1. Я можу використовувати інтернет ресурси у своєму проекту для того, щоб:

  • шукати додаткову інформацію
  • давати поради учням під час виконання поректу
  • учні можут спілкуватися між собою
  • надавати учням рекомендовані інтернет посилання
  • створювати тести та анкети для учнів
  • спілкуватися з колегами щодо створення проекту
2. Я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями інтернет ресурсів:

  • возьму дозвіл батьків на використання інтернету їхніми дітьми
  • розповім про авторське право та заборону видачі чужих робіт за свої
  • розповім про небезпеку використання інтернету
3.Я вважаю, що знання засобів пошуку в інтернеті та оцінювання веб-ресурсів допоможе розвинути в учнів навички аналізу, синтезу та оцінювання
4. Користуючись інтернетом учні можеть найти друга за перепискою щоб покращувати свої знання англійської мови.
5. Під час проекту я буду організовувати спілкування моїх учнів, використовуючи блоги та персональні сторінки. де вони зможуть спілкуватися, обмінюватися ідеями, робити самооцінку та оцінювати роботи інших груп.
6. Додаткові можливості блогу я можу використовуюти, додаючи гаджети блогу: відео, перекладач, документи, картинки, щоб зробити підказку учням.
7. У ціх модулях я навчилася робити форми, завантажувати документи на диск, оцінювати сайти.

вторник, 26 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 3 Впр. 7
1. Я навчилася:
  • визначати навчальні цілі
  • розроблювати основні питання, що спонукають учнів до дослідження та мислення
  • формулювати дослідницькі завдання для учнівських проекті
2. Здобуті знання допоможуть мені правильно ставити питання під час вивчення теми, щоб зацікавити учнів та направити їхні пошуки та досліди у правильне русло.

понедельник, 25 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 2, впр. 7
1. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, які навички 21 століття  метод проектів розвиває у учнів.
2. Метод проектів допоможе моїм учням розвивати у собі творчість, гнучкість та пристосованість, а також навчить співпрацювати у групах та вирішувати поставлені проблеми.
3. Використовуючи цей метод, я зможу зробити свої уроки більш цікавими, та  навчу учнів отримувати знання не лише від вчителя, а й самостійно під час пошукової діяльності. 
Рефлексия.
Модуль 1. Впр. 6:
1. Научиться создавать проекты.
Научиться работать с блогом и сайтом wiki
Научиться мотивировать учеников для работы с проектами, а также научиться их оценивать.
2. Это поможет сделать мои уроки интереснее, ярче, а также, я надеюсь, поможет смотивировать учеников учить английский язык.
3.  Усовершенствовать свою квалификацию як учителя английского языка.
Получить сертифика.
4. Электронный учебник и дополнительные материалы.
5. ...создание и работа с блогом, также заставил задуматься о том, как можно использовать этот блог не только как учитель английского языка, но и как классный руководителя.

Общение с коллегами. Работа с учениками в интернете.
Обсуждать вопросы, возникшие во время создания проектов.
Свой блог я бы назвала "Блог учителя английского языка Носенко Яны"