Translate

четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 9-11
Я можу допомогти своїм учням стати спрямоспрямованими в навчанні, тому що я намагаюся скласти всі умови, а саме використовую навчання, яке будується саме навколо потреб учня, використовуючи диференціацію з урохавнням їхнів інтересів та навиків, різних способів сприйняття інформації. Також я намагаюся розвивати множинний інтелект. Я фасилітатор, бо розробляю спеціальні матеріали, які будут направляти учнів у дослідженні, та приділяю велику увагу розробці ключових питань.
Я можу сформувати в учнів навички мислення віищих рівнів під час проекту, бо я проводжу аналіз, синтез, допомагаю учням у пошуку відповіді на питання, включаю
індивідуальні бесіди, а також, групову і самостійну роботу.
Моє навчання стане упригоді для подальшої роботи та вивченні проектної діяльності, підвищенні професіоналізмі та компетентності. Я зможу поділитися цими знаннями з колегами. Отримані знання стануть мені у пригоді.
Наш тренер є не теоретиком, а практиком, що сприяю засвоєнню матеріалу, та робить наш тренінг не лише інформативним, а й цікавим.
І тепер я можу відповісти на головне питання, що ефективне використання ІКТ для підтримки та оцінювання процесц навчання ічнів стає провідним моментом у сучасній освіті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий